Klantenservice
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Verzending en levering
1.1 Kan ik het pakket ook op een DHL pick-up point laten bezorgen?
Ja dat kan voor bestellingen die door DHL geleverd worden! Geef dan het adres van het DHL pick-up point in als afleveradres bij je bestelling!
Wordt het pakket door Fietskoeriers.nl bezorgd, dan kan dit alleen op een 'normaal' afleveradres afgeleverd worden.
1.2 Verzenden jullie naar het buitenland?
Ja! Verzenden naar het buitenland is mogelijk. Wij verzenden behalve naar Nederland ook naar Duitsland, Frankrijk en Italië.
Wil je bier naar een ander land versturen? Neem contact op met de klantenservice!
1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Heb je op maandag t/m vrijdag vóór 14.00 uur besteld, dan gaat jouw pakket dezelfde dag op de post en heb je het de volgende dag in huis. Bestellingen die in het weekend gedaan zijn worden op dinsdag bezorgd.
Voor zendingen naar het buitenland gelden andere levertijden.
1.4 Hoe kan ik mijn zending volgen?
Je bestelling zal worden afgeleverd door Fietskoeriers.nl en op de dag van de geplande bezorging ontvang je van Fietskoeriers.nl een email met een link naar Track & Trace, waarmee je je pakket kunt volgen.
1.5 Ik wil mijn pakketten in verschillende dozen ontvangen, is dat mogelijk?
Wij zullen met het oog op een duurzame werkwijze zo veel mogelijk bieren in één doos doen. Is dit voor jou echt geen optie, geef dit aan en stuur ons een mailtje, dan bespreken we samen de mogelijkheden.
1.6 Ik wil meerdere bierpakketten naar verschillende adressen sturen, is dit mogelijk?
Het is bij Craftonly.nl ook mogelijk om pakketten naar verschillende adressen te sturen. Neem contact op met onze klantenservice en vraag naar de mogelijkheden!
1.7 Hoe worden mijn bieren verpakt?
Natuurlijk willen wij jouw bierpakket compleet en heel bij jou thuisbezorgen. Daarom worden onze bieren verpakt in stevige kartonnen CraftOnly dozen. In deze dozen zitten zogenaamde “dividers” waarmee de bieren op zijn plek blijven zitten, niet tegen elkaar stoten en die breuk zullen voorkomen.
Retourneren
2.1 Wat is jullie retourbeleid?
Wanneer je van je aankoop af wilt zien met of zonder reden, dien je dit binnen 14 dagen na de dag van ontvangst van de producten aan ons te laten weten.
Het heeft onze voorkeur dat je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice op via [email protected].
Om de producten vervolgens terug te sturen maken wij altijd een retour label voor je aan. Deze krijg je per e-mail toegestuurd. Het retour label dien je te printen en op het pakket te plakken. Je kunt het pakket dan afgeven bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Voor een PostNL punt bij jou in de buurt kijk je op www.postnl.nl/locatiewijzer.
We betalen de door jou betaalde prijs voor de producten terug samen met eventuele verzendkosten die je hebt betaald om de producten te ontvangen. De kosten van de retourzending komen voor jouw rekening.
Alle geretourneerde bieren moeten in volledig verkoopbare conditie zijn, met uitzondering van bieren die per ongeluk beschadigd geleverd zijn. Als de door jou geretourneerde bieren minder waard zijn geworden door onnodig gebruik of bij beschadiging, kunnen we een vergoeding voor deze schade inhouden op het bedrag dat we aan je terugbetalen.
We storten de betreffende bedragen zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te zien terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij de bestelling hebt betaald. Wij kunnen echter terugbetaling uitstellen totdat wij de producten hebben ontvangen of (indien eerder) wij van jou een bewijs van terugzending hebben ontvangen.
Orders en betalen
3.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij CraftOnly.nl betaal je makkelijk online via iDEAL, met een creditcard of Bancontact (voor Belgische klanten). Ook is het mogelijk om voor bankoverschrijving te kiezen (de bestelling wordt dan wel pas verzonden, zodra wij het geld hebben ontvangen op onze bankrekening). Voor creditcardbetalingen worden geen extra kosten in rekening gebracht. Wij maken gebruik van een uitgestelde creditcardbetaling. Indien je met de creditcard betaald wordt het bedrag pas van je rekening afgeschreven nadat jouw bestelling bij jou is afgeleverd.
Wij versleutelen de betaalgegevens via een beveiligde verbinding (SSL-methode) en zorgen met je creditcardorganisatie voor een goede verwerking van je betaling. De betaling wordt afgeschreven wanneer de bestelling voltooid is. Mogelijk vraagt je creditcardorganisatie je de 3D-Secure verificatiecode in te voeren. Dit is een extra beveiliging voor online betalingen met creditcards.
In de toekomst zullen er meer betalingsmogelijkheden worden geboden.
3.2 Waar kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling?
Een gratis persoonlijke boodschap kun je toevoegen aan het einde van de check-out! Op de laatste pagina 'overzicht' is er ruimte om een boodschap te typen.
Product informatie
4.1 Waarom zit er een vervangend bier in mijn pakket?
Wij werken samen met kleine ambachtelijke brouwerijen. De kans bestaat dat een van de brouwerijen een bepaald bier niet kan leveren. Wij zorgen in dat geval altijd voor een waardig en vergelijkbaar bier. We proberen dit altijd duidelijk te communiceren op onze website.
4.2 Er zit een wit goedje in het flesje, wat is dit?
De witte laag onderin jouw bier is gist en is volkomen normaal. Tijdens het brouwproces wordt er gist gebruikt om de aanwezige suikers om te zetten in alcohol. Het overige gist blijft achter in de tank en komt zo in het flesje terecht. Bij het ene biertje is dit meer aanwezig dan bij de andere.
4.3 Kunnen jullie een pakket voor mij samenstellen?
Wil je een bierpakket maar staat het gewenste pakket niet op onze website? Als je losse bieren toevoegt aan je bestelling doen wij deze samen in één doos, zo heb je een mooi pakket, geheel naar wens!